آخرین ارسالی های تالار گفتمان
تازه سازی پاسخ ها
آموزش حذف کامل حساب تلگرام
تاریخ ارسال : سه شنبه 13 خرداد 1399
اپلیکیشن شاد Shad 2.3.1
تاریخ ارسال : شنبه 06 اردیبهشت 1399
دانلود Real Piano FULL v3.11 نرم افزار پیانو اندروید
تاریخ ارسال : جمعه 22 اردیبهشت 1396
دانلود Muslim Pro 9.2 برنامه جامع مسلمان اندروید
تاریخ ارسال : جمعه 22 اردیبهشت 1396
دانلود FaceApp 1.0.257 فیس اپ برنامه تغییر چهره برای اندروید
تاریخ ارسال : چهارشنبه 06 اردیبهشت 1396
ورود
عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
دز سیستم

 دانلود شبیه ساز قطار Train Sim Pro 3.6.2 اندروید
نویسنده : Mehdi Paydar

دانلود شبیه ساز قطار Train Sim Pro 3.6.2 اندروید

تاریخ ارسال : جمعه 28 آبان 1395 تعداد نویسندگان : 0 تا بازدید : 1359 بار
 دانلود شبیه ساز قطار Train Sim Pro اندروید

 دانلود شبیه ساز قطار Train Sim Pro اندروید

بازی Train Sim Pro عنوانی در سبک شبیه ساز میباشد که به تازگی توسط استودیو 3583 Bytes ساخته و پرداخته شده و با قیمت 1.85 دلار در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود 1500 نفر امتیاز 3.9 از 5.0 و بیش از 14 میلیون بار دانلود را در سراسر جهان تجربه نموده است که نشان دهنده محبوبیت این بازی در میان کاربران اندرویدی میباشد.همان طور که مشخص است در بازی فوق در نقش راننده قطار های مختلف قرار خواهید گرفت و باید ماموریت ها و هدف های بازی را تکمیل نمایید. در بازی انواع و اقسام قطار های تاریخی و افسانه ای تا قطار های مدرن گنجانده شده اند و شما نیز با توجه به سلیقه خود میتوانید هر یک از آنان را انتخاب نمایید. کنترل قطار ها به صورت کاملا شبیه سازی شده طراحی شده است و به شما حس رانندگی واقعی یک قطار را القاء خواهد کرد.بازی در لوکیشن ها و محیط های مختلف از جمله شهر , کوهستان , صحرا و غیره دنبال میشود و حس تکراری بودن را از بین میبرد. هم چنین طراحی قطار ها و جزییات محیط با توجه به حجم بازی دارای کیفیت مناسب و قابل قبولی میباشد. ماموریت های بازی نیز دارای تنوع مناسبی هستند. از جا به جایی مسافران گرفته تا حمل بارهای مختلف در بازی وجود خواهد داشت و هر چه عملکردتان در ماموریت های داده شده مناسب تر باشد پیشرفتی سریع تر را تجربه خواهید کرد.

دانلود Boom Beach 28.93 – بازی استراتژیک ساحل بوم اندروید
نویسنده : Mehdi Paydar

دانلود Boom Beach 28.93 – بازی استراتژیک ساحل بوم اندروید

تاریخ ارسال : جمعه 21 آبان 1395 تعداد نویسندگان : 0 تا بازدید : 1255 بار
دانلود Boom Beach – بازی استراتژیک ساحل بوم اندروید

دانلود Boom Beach – بازی استراتژیک ساحل بوم اندروید – بدون نیاز به دیتا

Boom Beach – ساحل بوم یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های استراتژیکی از استودیوی بازبسازی معروف Supercell خالق بازی معروف و پرطرفدار کلش آف کلنز (Clash of Clans) است که بالاخره پس از مدت ها انتشار نسخه ی اندرویدی آن به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی در دسترس عموم کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار داده شد! در این بازی بسیار زیبا شما تعدادی سرباز و قایق در اختیار دارید و می بایستی که با استفاده از مهمات و نیروهای خود جزیره های دشمنان را تسخیر کرده و برده ها را آزاد نمایید و منابع دشمن را به غارت ببرید! شما می توانید به مرور زمان لشکر خود را بزرگ و بزرگتر کنید و همچنین سلاح های اعضا را ارتقاء دهید و تجربه ی بهترین بازی استراتژیکی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید. گرافیک این بازی دقیقا همانند بازی معروف و نام آشنای Clash of Clans است و هم چنان شاهد سرباز های کارتونی دوست داشتنی هستیم که این بازی فوق العاده زیبا را به همه کاربران اندرویدی پیشنهاد می دهیم.

بازی قارچ خور اندروید - Super Mario Micro edition 3.1.0
نویسنده : Mehdi Paydar

بازی قارچ خور اندروید - Super Mario Micro edition 3.1.0

تاریخ ارسال : چهارشنبه 19 آبان 1395 تعداد نویسندگان : 0 تا بازدید : 1387 بار
بازی قارچ خور اندروید - Super Mario Micro edition

بازی قارچ خور اندروید - Super Mario Micro edition

بازی زیبای قارچ خور یک بازی زیبا و قدیمی مخصوص دستگاه های سونی و سگا که امروز نسخه اندروید ان به بازار امده و شما میتوانید دانلود کنید. همانطور که میدانید کیفیت موبایل به پای نسخه اندروید نمیرسید ولی با دسته هایی که به بازی اضافه شده. تمام قابلیت های نسخه سونی را دارد و شما کاملا رایگان میتوانید این بازی را ادامه و به دنبال قارچ در بازی باشید. حیوانات دیگری هم وجود دارند که باید از انها دوری کنید وگرنه گیم اور میشید و بازی از اول شروع میشود.
دانلود Clash of Clans 9.24.1 – بازی آنلاین جنگ قبایل اندروید
نویسنده : Mehdi Paydar

دانلود Clash of Clans 9.24.1 – بازی آنلاین جنگ قبایل اندروید

تاریخ ارسال : شنبه 01 آبان 1395 تعداد نویسندگان : 0 تا بازدید : 1362 بار
دانلود Clash of Clans – بازی آنلاین جنگ قبایل اندروید

اپدیت جدید بازی پر طرفدار و محبوب کلش اف کلنز برای اندروید

 آپدیت 1 خرداد ماه همزمان با انتشار در گوگل پلی برای شما

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز 4.6 از 5 در پلی استور از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر غالب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

دانلود Subway Surfers 1.46.0 – بازی موج سواران مترو اندروید
نویسنده : Mehdi Paydar

دانلود Subway Surfers 1.46.0 – بازی موج سواران مترو اندروید

تاریخ ارسال : پنجشنبه 07 آبان 1394 تعداد نویسندگان : 1 تا بازدید : 1438 بار

دانلود Subway Surfers 1.46.0 – بازی موج سواران مترو اندروید

اگر از طرفداران بازی های موبایلی باشید، بدون شک بازی اعتیادآور و پرطرفدار Subway Surfers را می شناسید، همان بازی ای که در آن جک و دوستانش در کشورهای مختلف جهان در خط مترو از دست ماموران فرار می کنند! در بازی موج سواران مترو شما در نقش پسر بچه ای با نام جک هستید که با دوستانتان در حال فرار از دست مامور هستید و باید به آن ها کمک کنید تا بتوانند از دست مامور فرار کنند! فرار از دست ماموران به همین سادگی ها که فکر می کنید نیست ؛ چرا که در بین راه با موانعی روبرو می شوید که باید با سرعت عمل خود آن ها را پشت سر گذاشته و به راه خود ادامه دهید! در طول مسیر سکه هایی وجود دارد که که با جمع آوری آن ها می توانید هیجان را بالا برده ، بازی را به سادگی بکشانید و آپگرید ها را بخرید.امروز نیز شاهد منتشر شدن نسخه ی لندن بازی فوق برای اندروید بودیم که با نام Subway Surfers به صورت رایگان در پلی استوری در دسترس دوستداران بازی های اکشن تفریحی قرار گرفت! در این بازی شما در نقش جک در متروهای یونان به ماجراجویی مشغول می شوید و ساعت ها خود را سرگرم ین سازید! اگر از دوستداران بازی های ساب وی سرفرس هستید پیشنهاد می دهیم نسخه ی لندن آن را از دست ندهید

دانلود 2.3.1 Assassin’s Creed Pirates – بازی کشیش قاتل
نویسنده : Mehdi Paydar

دانلود 2.3.1 Assassin’s Creed Pirates – بازی کشیش قاتل

تاریخ ارسال : دوشنبه 29 تیر 1394 تعداد نویسندگان : 0 تا بازدید : 1469 بار
موضوعات : بازی موبایل,
دانلود ۲٫۳٫۱ Assassin’s Creed Pirates – بازی کشیش قاتل دزدان دریایی اندروید

اساین کرید : دزدان دریای ( Assassin’s Creed Pirates ) یک بازی فوق العاده هیجانی با گرافیک خیره کننده  اچ دی می باشد که یوبی سافت آن را برای اسمارت فون های اندرویدی در مارکت گوگل پلی با قیمت ۴.۹۹ دلار قرار داده است ، این بازی توانسته است نمره ی قابل قبول ۴.۴ از ۵ را کسب کند. در بازی Assassins Creed Pirates ، شما باید به عنوان یک کاپیتان کار کشته و حرفه ای بر روی عرشه قرار بگیرید و دشمنان خود را برای بدست آوردن ثروت ، گنجینه های گران قیمت و سلطه بر کارائیب نابود کنید و برای کشتی خود بهترین خدمه را انتخاب و استخدام کنید. لازم است بدانید که علاوه بر صدا گذاری فوق العاده مهیج و گرافیک خیره کننده ، این بازی یک ویژگی خاص دیگر هم دارد! در این بازی از شخصیت های بازی های دیگر Assassin’s Creed استفاده شده است که می تواند برای بسیاری از طرفداران سری بازی های Assassin’s Creed بسیار خوشایند باشد!

دانلود Kill Shot 1.9 – بازی شلیک مرگبار تک تیرانداز اندروید + مود
نویسنده : Mehdi Paydar

دانلود Kill Shot 1.9 – بازی شلیک مرگبار تک تیرانداز اندروید + مود

تاریخ ارسال : سه شنبه 09 تیر 1394 تعداد نویسندگان : 0 تا بازدید : 1668 بار
موضوعات : بازی موبایل,
دانلود Kill Shot 1.9 – بازی شلیک مرگبار تک تیرانداز اندروید + مود

Kill Shot نام یک بازی هیجان انگیز در سبک بازی های اکشن و تیراندازی منتشر شده توسط استودیو بازی سازی Hothead Games برای سیستم عامل اندروید می باشد.این بازی به صورت اول شخص بوده و در آن شما در نقش یک تک تیرانداز حرفه ای هستید که باید برای اتمام ماموریت های بازی که تعداد آن ها بیش از ۴۰۰ تا می باشد، نهایت تلاش خود را کنید.در تمامی مراحل بازی شما باید به صورت پنهانی وارد مناطق دشمن شده و با استفاه از سلاح های کشنده نظیر اسنایپر، مسلسل و دشمنان خود را یکی پس از دیگری و البته با احتیاط از بین ببرید.با جمع آوری امتیازات در هر مرجله می توانید تجهیزات و سلاح های گوناگونی را خریداری نمایید و کار را برای اتمام ماموریت ها آسان تر کنید.گفتنی است این بازی به صورت رایگان در مارکت اندروید منتشر شده و دارای امتیاز ۴٫۳ از ۵ بوده و با بیش از ۵۰ میلیون دانلود توانسته آمار خوبی را در گوگل پلی کسب نماید.

دانلود رایگان نسخه جدید بازی پیکان جوانان اندروید
نویسنده : Mehdi Paydar

دانلود رایگان نسخه جدید بازی پیکان جوانان اندروید

تاریخ ارسال : چهارشنبه 03 تیر 1394 تعداد نویسندگان : 0 تا بازدید : 16417 بار
موضوعات : بازی موبایل,
دانلود رایگان بازی پیکان جوانان اندروید

بازی پیکان جوانان در سال ۲۰۱۴  توسط گروه MAR Game طراحی و وارد بازار بازی های جهان شد بازی پیکان جوانان یک بازی ایرانی بسیار جالب برای آندروید می باشد . همانطور که از اسم بازی معلومه شما با انتخاب پیکان خود در هر رنگی که دوست دارید وارد بازی می شوید و شروع به رانندگی در اتوبان های ایرانی می کنید و بدون برخورد با دیگر ماشین ها راه خود را ادامه می دهید . در صورت برخورد به ماشین ها بازی را خواهید باخت . از دیگر جذابیت های بازی پخش آهنگ های قدیمی جالب هنگام ورود به بازی ، نوشته های جالب برای پشت ماشین ، انتخاب رنگ ماشین می باشد که حتما برای شما جالب خواهد بود .  لازم به ذکر است ، این بازی با قیمت ۲۰۰۰ تومان در کافه بازار به فروش می رسد ، اما ما با به درخواست مکرر کاربران سایت ، آن را خریداری کرده و به صورت رایگان در اختیار شما گذاشته ایم . از شما درخواست می کنیم برای حمایت از این گروه برنامه نویس بار اول که بازی را باز می کنید آن را از طریق کافه بازار خریداری و حمایت خود را از این گروه برنامه نویس اعلام کنید . این بازی بیش از ۵٬۰۰۰ بار دانلود توسط کاربران اندرویدی در بین آنها جایگاه ویژه ای دارد.

دانلود کلش مود  - Clash Of $ouls v1.2 CoC 7.65 Server
نویسنده : Mehdi Paydar

دانلود کلش مود - Clash Of $ouls v1.2 CoC 7.65 Server

تاریخ ارسال : سه شنبه 02 تیر 1394 تعداد نویسندگان : 1 تا بازدید : 1717 بار
دانلود کلش مود  - Clash Of $ouls v1.2 CoC 7.65 Server

ورژن جدید بازی Clash Of $ouls برای گوشی های اندروید , شما در این بازی ورژنی از بازی Clash Of Clans را مشاهده میکنید که در آن شما جم اکسیر نفت دارک طلا گولد سکه ی فول شده مشاهده میکنید , این بازی کپی شده ی بازی اصلی کلش اف کلنز است با این تفاوت که شما در یک ساعت تمام نیرو های اکسیر نیرو های دارک نفت اسپل ها دیوار ها دفاعیات و دیگر ساختمان ها را در یک ساعت به سطح قلف میرسانید که با فول بودن منابع دیگر نیازی به اتک نیست . بشخصه این بازی را دانلود کرده و در تبلت اندرویدی خود نصب کرده ام با این بازی روش اتک زدن رنگ نیرو ها بعد از لول دادن شیوه ی چیدمان و غیره را مشاهده کرده ام . شما میتوانید راحت با نیرو های قلف شده ی اتک بزنید . این بازی همانند کلش اف کلنز بای انلاین بوده و نیاز شدیدی به اینترنت دارد . نکته ی قابل توجه به شلوغی سرور است ساعاتی از روز هستن که مراجعه کنندگان به این سرور بازی زیاد شده و بازی کشش لود را ندارد در این حین است که شما دیس کانکت شده و یا مدتی طول میکشد تا وارد بازی شوید

موضوعات : بازی موبایل,
Tilt to Live 2: Redonkulous یک بازی کلاسیک سرعتی است که از استودیوی بازیسازی One Man Left مخصوص اندروید می باشد . در این بازی هدایت و کنترل یک مثلث کوچک را بر عهده دارید که شباهت زیادی به یک هواپیمای جت می باشد و می بایستی با کج و راست کردن گوشی به سمت راست و چپ آن را هدایت کنید . در این بازی جذاب پاداش هایی برای شما قرار داده شده است که در بازی را آسان ار کند. این بازی بدلیل گیم پلی سریع و گرافیک خیره کننده نیاز به آیپد ۲، آیفون ۴s، و آیپاد تاچ ۵ یا دیوایس های جدیدتر دارد و قدیمی ترها پشتیبانی نمی شوند. لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید!!

Tilt to Live 2: Redonkulous

درخواست

درخواست نرم افزار

ذرخواست آموزش

نماد اعتماد الکترونیک