آخرین ارسالی های تالار گفتمان
تازه سازی پاسخ ها
آموزش حذف کامل حساب تلگرام
تاریخ ارسال : سه شنبه 13 خرداد 1399
اپلیکیشن شاد Shad 2.3.1
تاریخ ارسال : شنبه 06 اردیبهشت 1399
دانلود Real Piano FULL v3.11 نرم افزار پیانو اندروید
تاریخ ارسال : جمعه 22 اردیبهشت 1396
دانلود Muslim Pro 9.2 برنامه جامع مسلمان اندروید
تاریخ ارسال : جمعه 22 اردیبهشت 1396
دانلود FaceApp 1.0.257 فیس اپ برنامه تغییر چهره برای اندروید
تاریخ ارسال : چهارشنبه 06 اردیبهشت 1396
ورود
عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نرم افزار جديد دروغ سنج
پست پیشنهادی ما
دانلود بازی Daylight برای PC
پست پیشنهادی ما
دز سیستم

آموزش نصب و نحوه استفاده از مسنجر کیک Kik Massenger
نویسنده : Mehdi Paydar

آموزش نصب و نحوه استفاده از مسنجر کیک Kik Massenger

تاریخ ارسال : شنبه 01 شهریور 1393 تعداد نویسندگان : 25 تا بازدید : 113005 بار

آموزش نصب و نحوه استفاده از مسنجر کیک

آموزش نصب و نحوه استفاده از مسنجر کیک

آموزش نصب و نحوه استفاده از مسنجر کیک

آموزش نصب و نحوه استفاده از مسنجر کیک

آموزش نصب و نحوه استفاده از مسنجر کیک

آموزش نصب و نحوه استفاده از مسنجر کیک

آموزش نصب و نحوه استفاده از مسنجر کیک

آموزش نصب و نحوه استفاده از مسنجر کیک

آموزش نصب و نحوه استفاده از مسنجر کیک



آموزش نصب و نحوه استفاده از مسنجر کیک

آموزش نصب و نحوه استفاده از مسنجر کیک



آموزش نصب و نحوه استفاده از مسنجر کیک

اگه کسی از روی عکس متوجه نشد نظر بزاره تا براش توضیح کامل بزارم!!!

کیک برای اندروید

کیک برای جاوا سیمبین

فروش آنلاین
نظرات این پست

توسط : Elahe 1395/12/08

من‌ نمیتونم این برنامرو فعال کنم اطلاعات وارد میکنم ارر میدهد فیلترشده؟به اندروید گوشی ربط داره یانه؟
پاسخ : اکنون دانلود کنید این نسخه مشکلی نداره

توسط : سارا 1395/08/30

سلام من نصب كردم ولي آخرش يه سري تصاوير مياد هركارى ميكنم غلط ميشه اون تصاوير رو بايد چيكار كنم
پاسخ : امکانات جدیدیست که برنامه برای ورود افراد تهیه کرده است
در پست های اینده به این نکته اشاره میشود
به ادامه مطالب سایت بروز باشید

توسط : saeidnazarpour 1394/05/07

سلام من هرکاری می کنم همچین اروری میده:this is taking longer than it should.you should try again in a bit
پاسخ : رو گوشی دیگه ای ایدی بساز . تو گوشی خودت وارد کن

توسط : mania 1394/04/22

سلام من ایدیمو وارد میکنم تو قسمت یوزرکیک ولی تیک سبز نمیزنه چیکار کنم
پاسخ : پسورد رو وارد کن اگه پسورد درست باشه تیک سبز میشه

توسط : صبا 1394/04/16

سلام، من بعد اینکه مشخصاتمو وارد میکنم یه صفحه ای وا میشه که نوشته im not a robbot! اون چیزی که شما گذاشتین نیست، نمیتونم وارد شم. لطفا راهنماییم کنین
پاسخ : روی گوشی دیگه بسازید

توسط : behi 1394/03/20

سلام
آقا برای من این متن میاد
This is taking longer than it should.
you should try again in a bit
چیکار کنم ؟
پاسخ : ایدی رو رو گوشیه ی دیگه بساز رو گوشی خودت لوگین کن

توسط : bahar 1394/03/16

سلام قسمت کيک ىوزرنيم چى ىنويسم؟
پاسخ : نام کاربری - یوزر که در کیک شناسایی و ادد بشی

من: Mehdi75ndk

توسط : سلمان فرهادی 1394/03/10

سلام،عالیه تشکر،فقط زمان ارسال متن به مخاطبین جستجوشده یک جمله هشدارمیده.جمله هشدارازقفل بودن مخاطب اطلاع میدهدچگونه بایدازقفل خارج کنیم
پاسخ : این که سوال نداره قسمت تنظیمات - بیشتر

توسط : آرام 1394/02/29

واسه نصب کیک ارور میده چرا؟
پاسخ : ورژن جدید این نرم افزار را از صفحات جدید سایت دانلود کنید

توسط : مانیتا 1394/02/27

سلام من هر کاری میکنم تاریخش درست نمیشه حتی زبان انگلیسی رم انتخاب کردم نشد خواهش میکنم کمکم کنید
پاسخ : روی بعضی از سیستم ها اجرا نمیشه روی کمتر سیستمی البته
میتونی با ی گوشی دیگه اکانت بسازی و روی گوشی خودت لودش کنی

توسط : باران 1394/02/08

موقع نصب ى ارور میده میشه من عکسشو واستون بفرستم بعد شما بگین راه حلش چیه؟ اشکال نداره؟
پاسخ : ی تاپیک تو انجمن باز کنید . اونجا جواب دادده میشه

توسط : معصوم 1394/02/06

من واسهرنصب همه گزینه ها رو زدم ولی موقع زدن رجیستر ارور میده
This is taking longer than it should.you shold try again in a bit
لطفا راهنمایی کنید

توسط : fateme 1394/02/02

Slm man az account ghablim log out kardam vaghti mikham dobare vared besham please wait and try again ro miyare o barname kamelan baste mishe , toro khoda komakam konin :\'(

توسط : amin4444 1394/01/30

سلام قسمتی کهbirthday نوشته من وارد میکنم ارور میده

توسط : فاطمه 1394/01/19

سلام من کیکوبخاطرزمانش نمیتونم نصب کنم.اصلا درست نمیشه.ادرس بدید ازداخل کدوم تنظیمات باید واردش بشم.من*۱۴۴*۱#روهم زدم ولی چیزی نداد.

توسط : فاطمه 1394/01/19

سلام ازداخل کدوم تنظیمات باید تاریخشودرست کنم.من هرچی تاریخشو میزنم قبول نمیکنه؟چیکارکنم؟
پاسخ : تاریخ کیک مسنجر بستگی به زبان انتخاب شده شماست

زبان انگلیس وارد کن بعد طبق فرمول زیر وارد کن

2015 / - / -

توسط : alireza 1394/01/15

از کجا بفهمم که توسط یک نفر بلاک شدم
پاسخ : Avatar Profile - Online Ya Offline Bodane Ono Neshn Nemide

توسط : سلینا 1394/01/14

اغا چرا من وختی این برنامه رو نصب میکنم ی گزینه دیگه هم ک مال تاریخ و روز اینا هست اما هر چی میزنمش اشتبا در میاد
پاسخ : Az In Cod Baray Tarikh Estefade Kon

*144*1#

توسط : z 1393/12/27

سلام خسته نباشید.من وقتی اطلاعات رو وارد میکنم ارور میده که آدرس ایمیلم قبلا درکیک بوده و قبول نمیکنه چیکار کنم؟
پاسخ : Email New Reg Kon Varesesh Kon

توسط : melika 1393/12/14

mn vaghti Log ino mizanam k ecante ghablim biad ye matn miad mige pastesh kn bad pastesh mikonam chizi nemiad k bezanam bere baadi.
پاسخ : oN Error Male Passworde Na Paste , Password Eshtebah Vared Kardi

توسط : محمود 1393/12/13

سلام من راحت نصب میکنم اما وقتی میخوام اکانت بسازم ارور unknow eror میده و نمیزاره اکانت ساخته بشه چیکار کنم؟
پاسخ : Ye Chizi Az Mavarede Khaste Shode Ro Eshtebah Vared Mikoni , Bargard Etelaat Ro Kamel Kon

توسط : هم 1393/12/12

زمان رو چيكار كنم ؟؟
پاسخ : Az Ro Tanzimat Goshi bezaresh Ya In Kodo begir Daghigh Bet Mige - *144*1#

توسط : alireza 1393/11/16

سلام تو برنامه نمیره

توسط : hadighe 1393/10/14

ببخشید من همه ی مراحل و واسه نصب میرم ولی نمیدونم چرا زمان و okنمیکنه با اینکه تنظیم میکنمش بازم ارور میده ب خاطر زمان .لطفا راهنماییم کنید ممنون
پاسخ : Zaman Ro be Hade Aghal bereson

bad To Tanzimat
Az Halet Tanzim KhodKar Kharejesh kon

توسط : mahshid 1393/10/09

man har esmi mizaram ghabol nemikone??mige ghablan in esm sab shode error mide
پاسخ : Khob Az Ghabl Sabt Shode

Ye Name Karbari be In Sorat bezar

Mahshid_65B
کد امنیتی رفرش
درخواست

درخواست نرم افزار

ذرخواست آموزش

نماد اعتماد الکترونیک