آخرین ارسالی های تالار گفتمان
تازه سازی پاسخ ها
آموزش حذف کامل حساب تلگرام
تاریخ ارسال : سه شنبه 13 خرداد 1399
اپلیکیشن شاد Shad 2.3.1
تاریخ ارسال : شنبه 06 اردیبهشت 1399
دانلود Real Piano FULL v3.11 نرم افزار پیانو اندروید
تاریخ ارسال : جمعه 22 اردیبهشت 1396
دانلود Muslim Pro 9.2 برنامه جامع مسلمان اندروید
تاریخ ارسال : جمعه 22 اردیبهشت 1396
دانلود FaceApp 1.0.257 فیس اپ برنامه تغییر چهره برای اندروید
تاریخ ارسال : چهارشنبه 06 اردیبهشت 1396
ورود
عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
دز سیستم

نت آهنگ من یه پرندم برای سازبندری اندروید به طور دورمی فا

به دلیل استقبال زیاد موتور های جستجوگر مانند گوگل و شما بازدیدکنندگان عزیز نت جدیدی برای آهنگ زیبا من یه پرندم،آرزو دارم آماده کردیم که بی شک هیچ کجا از اینترنت برای ساز بندری اندروید وجود ندارد . لذا از شما هم درخواست میشود با ارسال نظرات خود و درخواست نت های بیشتر به ما اشتیاق دهید و ازاین مطالب زود نگذرید


من یه پرندم – آرزو دارم: لا لا لا سی دو – دو سی ر دو سی

تو باغم باشی: سی ر دو سی لا

من یه خونه ی: لا لا لا دو سی

تنگ و تاریکم: سی سی سی دو ر

کاشکی تو بیای: لا لا لا دوسی

کنارم باشی: سی ر دو سی لا

میمیرم اگه ازتو جدا شم: می می می ر ر دو دو، دو می ر

میمیرم اگه باتو نباشم: ر ر ر دو دو ، دو سی ر دو

اگه تاریکم: لا لا لا دو سی

اگه روشنم: سی سی سی ر دو

اگه پاییزم: دو دو دو می ر

اگه بهااارم: ر ر ر فا مــــــــی

تورو دوست دارم: فا فا می ر دو

تورو دوست دارم: می می ر دو سی

تورو دوست دارم: ر ر دو سی لا


البته این نت کاملش نیست و این آهنگ کمی ادامه هم دارد که به زودی کامل میشود!!

فروش آنلاین
نظرات این پست
کد امنیتی رفرش
درخواست

درخواست نرم افزار

ذرخواست آموزش

نماد اعتماد الکترونیک