آخرین ارسالی های تالار گفتمان
تازه سازی پاسخ ها
آموزش حذف کامل حساب تلگرام
تاریخ ارسال : سه شنبه 13 خرداد 1399
اپلیکیشن شاد Shad 2.3.1
تاریخ ارسال : شنبه 06 اردیبهشت 1399
دانلود Real Piano FULL v3.11 نرم افزار پیانو اندروید
تاریخ ارسال : جمعه 22 اردیبهشت 1396
دانلود Muslim Pro 9.2 برنامه جامع مسلمان اندروید
تاریخ ارسال : جمعه 22 اردیبهشت 1396
دانلود FaceApp 1.0.257 فیس اپ برنامه تغییر چهره برای اندروید
تاریخ ارسال : چهارشنبه 06 اردیبهشت 1396
ورود
عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
دز سیستم

موضوعات :
Www.Iran-Manager.Rzb.Ir

اس ام اس خیانت به عشق 

این روزها از حوالیِ تو ، بوهایی به مشامم می رسد
نکند بوی خیانت جایش را به عطر خوشت داده باشد

******** اس ام اس خیانت به عشق ********

جای قول و قرارهایمان امن است ، زیر پاهای تو
.
.
.

به تو که فکر می کنم
بی اختیار به حماقت خود لبخند می زنم
سیاه لشکری بودم در عشق تو
و فکر می کردم بازیگر نقش اولم
تسلیت قلب صبورم &&&
.
.
.

اس ام اس تنهایی
آنان که بودنت را قدر نمی دانند
رفتنت را نامردی می خوانند


******** اس ام اس خیانت به عشق ********
 

تو روزگار رفته ببین چی سهم ما شد
از عاشقی تباهی
از زندگی مصیبت
از دوستی شکست و از سادگی خیانت

خائن بودن که راحته
یه کار سخت تر مثلِ وفادار بودن و امتحان کن
.
.
.

اینجا زمین است ، زمین گرد است
تویی که مرا دور زدی ….. فردا به خودم خواهی رسید
حال و روزت دیدنیست….
.
.
.

این روزها از حوالیِ تو ، بوهایی به مشامم می رسد
نکند بوی خیانت جایش را به عطر خوشت داده باشد
.
.
.

برای خیانت ، هزار راه هست
اما هیچ کدام به اندازه تظاهر به دوست داشتن کثیف نیست

اینجا زمین است ، زمین گرد است
تویی که مرا دور زدی
فردا به خودم خواهی رسید
حال و روزت دیدنیست
.
.
.

اس ام اس تنهایی
هر روز این عشق یک طرفه را طی می کنم
یکبار هم تو گامی بدین سو بردار
نترس جریمه اش با من  &&&
.
.
.

دوستت دارم را برای هر دویمان فرستادی
هم من ، هم او
خیانت میکردی یا عدالت ؟

******** اس ام اس خیانت به عشق ********
 
 
نه تو دروغگو نیستی
من حواسم پرت است
گفته بودی دوستم داری بی اندازه
خوب که فکر می کنم
تازه می فهمم که "بی اندازه” یعنی چه
.
.
.

خودت خوب می دانی ؟ به رویت نیاوردم
از همان زمانی که جای تو به من گفتی : شما
فهمیدم پای او در میان است
.
.
.

******** اس ام اس خیانت به عشق ********
 
 

 

اگر روزی دشمن پیداکردی ، بدان در رسیدن به هدفت موفق بودی
اگر روزی تهدیدت کردند ، بدان دربرابرت ناتوانند
اگر روزی خیانت دیدی ، بدان قیمتت بالاست

  منبع : ایران منیجر

فروش آنلاین
نظرات این پست
کد امنیتی رفرش
درخواست

درخواست نرم افزار

ذرخواست آموزش

نماد اعتماد الکترونیک